Wie zijn wij
Bijna de helft van onze consultants zijn de laatste 5 jaar begonnen in ons traineeship en doorgegroeid naar een verscheidenheid aan specialismen. Deze instroom heeft ervoor gezorgd dat we een jong bedrijf zijn met veel energie. Onze lange geschiedenis zorgt voor veel (test)ervaring en dat maakt ons een gewaardeerde partner van bedrijven als KPN, Tele2, de Belastingdienst, Jumbo en Havenbedrijf Rotterdam.
Wij leggen de lat hoog voor onszelf en hanteren daarin een 8+ norm. Deze norm geldt voor alles wat we doen. Onze consultants, bedrijfsprocessen, trainingen en workshops moeten aan de 8+ norm voldoen. Dit heeft er samen met onze ‘agility’ (het steeds met de tijd en de markt meebewegen) voor gezorgd dat onze klanten ons gemiddeld met een 8,2 beoordelen.
Samen TOV
Samen
Met elkaar hebben wij de wil om domeinkenniskampioen te zijn en te blijven. Kennis zien wij namelijk als natuurlijke basis voor toekomstig succes, mits we in staat zijn om tijdig te anticiperen. Wij houden daarom continu ons vizier gericht op de toekomst en zijn hierdoor altijd voorbereid op ‘the next big thing’, zodat we onze klanten verder kunnen helpen in hun ambities om adequaat in te spelen op de wensen en behoeften van de markt.
Toegewijd
Wij committeren ons volledig aan gestelde doelen of gemaakte afspraken en werken hard voor het best mogelijke resultaat. Dit laat zien dat wij ons op een duurzame wijze verbinden met onze klanten, medewerkers en de maatschappij als geheel. Deze “whatever it takes”-mentaliteit zorgt er bovendien voor dat wij alleen genoegen nemen met ‘best in class’-oplossingen voor onze klanten.
Ondernemend
Wij hebben een gezonde, relatiegerichte houding als het gaat om zaken doen. Doorzettingsvermogen en pragmatisme (“if you want it, just do it”) spelen daarbij een belangrijke rol. Het nemen van eigen verantwoordelijkheid (in brede zin) is belangrijk. Het spreekt voor zich dat we daarbij op transparante wijze te werk gaan, dit voeren we door in ons contact met opdrachtgevers én medewerkers.
Vooruitstrevend
Met elkaar hebben wij de wil om domeinkenniskampioen te zijn en te blijven. Kennis zien wij namelijk als natuurlijke basis voor toekomstig succes, mits we in staat zijn om tijdig te anticiperen. Wij houden daarom continu ons vizier gericht op de toekomst en zijn hierdoor altijd voorbereid op ‘the next big thing’, zodat we onze klanten verder kunnen helpen in hun ambities om adequaat in te spelen op de wensen en behoeften van de markt.
Blogs
Masterclass september 2019
September was voor mij en mijn mede trainees (Jamilla, Remy en Tycho) een drukke maand, een leuke maand, maar bovenal een leerzame maand. 2 september zijn wij begonnen aan de masterclass tot testspecialist bij KZA. Die maandagochtend kwamen we binnen; jong, leergierig...
Riskstorming, de basis voor je teststrategie
Als testspecialist (maar ook in andere rollen die ik bij klanten invul) ben ik altijd op zoek hoe ik waarde kan toevoegen. Bijna altijd worden we gevraagd om te ‘testen’ oftewel om door middel van testen inzicht te geven in de kwaliteit van iets wat voor de klant...
Rubber Ducky
Eén van de coolste dingen die ik bij het security gilde heb gedaan is helpen bij een social-engineering opdracht. Mijn doel was om een USB stickje, ook wel een Rubber Ducky genoemd, in een laptop van een medewerker op locatie te pluggen. Met kloppend hart ging ik de...